Kaupan myyjään ihastuminen

4+16

Olen ihastunut kaupan myyjään.En tiedä mitä tekisin.Auttakaa muut kaupan myyjät onko teidän mielestä sopivaa jos joku kysyisi teidän numeroanne kun olette töissä?

112

9604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • transsu26

      Fiksumpi antaa oma puhelinnumero kassaneidille/miehelle ja kirjoittaa siihen jotakin suuntaa antavaa ja käskeä tekstata tahi soittaa, jos siltä tuntuu.

    • Rautakaupan täti

      Juu, me ei voida työaikana "lähennellä" asiakkaita, joten rohkeasti vaan annat numerosi paperilla ja sanot vaikka että Olisi kiva joskus nähdä muutenkin kuin työasioissa :)

    • yx kutale

      Nuorell kalatiskin neitoll, eilisest. Eese ain nii tarkkoo tarvvii oll. Mukavall palavelull kaikk o ilossii. ; ) Kiitos!!! Tää ny ei liittynnä tän millää, mutt ihastuttava kala leikkooja kumminnii.

    • myyjätär

      Ärsyttää tuollaiset asiakkaat. Meillä on muutakin elämää ja osaamme hoitaa oman ihmis-sude kuviomme itsekin. Sitäpaitsi meillä on kaupoissakin miehiä töissä ja esim. kauppiaat ovat HOT!!

    • mmyyjä2

      Mua ei ainakaan ärsytä tuommoset asiakkaat. Kokeile vaan onneasi, anna puhelinnumero lapulla tms. Näin vältät kiusallisen tilanteen. (=

    • Yks myyjätär

      Kannattaa todella antaa oma numero :) Tai kysyä ensin, lähtisikö vaikka kahville joku päivä ja sitten antaa numero jos toinen on kiinnostunut.. Itse ainakin toivoisin erään sinkkumiehen antavan mulle numeronsa =) Monen monet kerrat katseet kohdanneet, enkä itse voi lähestyä häntä työni puolesta siinä mielessä.

      • kantapään kautta

        Itse en kysyisi koskaan puhelinnumeroa, syömään tms. miltään myyjältä. Kokemus on opettanut, että nämä vaan leikittelevät tunteilla ja pönkittävät itsetuntoaan ja testailevat viehätysvoimaansa vielä vanhoilla päivillään. Vaikka olisinkin ihastunut ja täysin vapaa, en alennu naurunalaiseksi kuitenkaan. Jokin raja sentään.


      • ihastunut asiakas

        Missäpäin on tämä Yks myyjätär??


      • ihastunut asiakas
        ihastunut asiakas kirjoitti:

        Missäpäin on tämä Yks myyjätär??

        Itse olen ihastunut yhteen tuiran salen kassaneitiin!!=)


      • Yks myyjätär
        ihastunut asiakas kirjoitti:

        Missäpäin on tämä Yks myyjätär??

        02-alueeltaa.. Laaja käsite.. :)


    • yksijokunen

      Yhdelle myyjättärelle. Voithan sinäkin varmaan antaa hänelle numerosi jos ei hän itse älyä tai uskalla antaa omaansa.

      • Yks myyjätär

        Ei pysty.. Jos sitä ei kiinnostaiskaan, ni mä varmaan menettäisin silmänilon, kun se vaihtais kauppaa ;) Mul on täs kyllä aikaa odotella jos vaikka joskus.. Tai tiedä vaikka tässä lomien aikaan se oiski jonkun naisen löytäny.. Eli täytyy taas jäädä seuraan tilannetta ja odottelee kun katseet kohtaa =)


    • reajtky7de

      Kyllä mielestäni voi pyytää numeroa tai pyytää vaikka kahville, tai kuten moni jo ehdottikin että antaisit oman numerosi. Itsekin toivoisin yhden asiakkaan tekevän jotain noista kun itse en oikein töissä voi mitään ehdotella asiakkaalle ;)

    • kassaneitinäpsä

      Olen myyjä, asiakkaan ihastuminen myyjään on kinkkinen juttu, koska minua ollaan ahdisteltu ja stalkattu (pienellä paikkakunnalla kun asun) yks meni jopa niin pahaksi että jouduin rikosilmoituksen tekemään, en pidä pahana jos kysytään ja olen kerran suostunut kahville, mutta jos sanotaan kieltävä vasaus. Älkää pliis ahdistelko, jättäkää ja antakaa asian olla...

      • entäs tämä

        Entä kun kassamyyjä ihastuu asiakkaaseen, stalkkaa kaikki ostokset, laskee kaikki kalorit ja ostoksien hinnat, kyylää vaatetuksen kalleutta/halpuutta, nimet, osoitteet, pankkikortit, puhelinnumerot..Kyylää ja juoruilee asiakkaan kaikki asiat. Pönkittää huonoa itsetuntoaan ja testailee omaa viehätysvoimaansa. Jos ei saa vastakaikua, niin kyllä varmasti aletaan juoruilla ja haukkumaan sekä naureskelemaan. Jos saa vastakaikua, niin naureskellaan silti. Käy oman ukkonsa (ylipainoinen) kanssa kaupassa ja kuulutetaan kovaan ääneen, kuinka tämä on hänen ukkonsa. Asiakkaan syömistä ja kaloreita vahtii (laihempi kuin hänen ukkonsa) ja heti alkaa yrmistellä jos yhdenkin suklaan ostaa kaupasta. Flirttailee kaikille ja pönkittää huonoa itsetuntoa. Kyseessä asiakas, joka on kouluttautuneempi kassamyyjään nähden, tuntee jonkinlaista ylemmyyttä jos asiakas ei ole töissä tai on vapaalla. Kassamyyjä keski-ikäinen. Kun ei saa vastakaikua, aletaan syyttää asiakasta ahdistelusta.


      • JU-MA-LAU-TA!
        entäs tämä kirjoitti:

        Entä kun kassamyyjä ihastuu asiakkaaseen, stalkkaa kaikki ostokset, laskee kaikki kalorit ja ostoksien hinnat, kyylää vaatetuksen kalleutta/halpuutta, nimet, osoitteet, pankkikortit, puhelinnumerot..Kyylää ja juoruilee asiakkaan kaikki asiat. Pönkittää huonoa itsetuntoaan ja testailee omaa viehätysvoimaansa. Jos ei saa vastakaikua, niin kyllä varmasti aletaan juoruilla ja haukkumaan sekä naureskelemaan. Jos saa vastakaikua, niin naureskellaan silti. Käy oman ukkonsa (ylipainoinen) kanssa kaupassa ja kuulutetaan kovaan ääneen, kuinka tämä on hänen ukkonsa. Asiakkaan syömistä ja kaloreita vahtii (laihempi kuin hänen ukkonsa) ja heti alkaa yrmistellä jos yhdenkin suklaan ostaa kaupasta. Flirttailee kaikille ja pönkittää huonoa itsetuntoa. Kyseessä asiakas, joka on kouluttautuneempi kassamyyjään nähden, tuntee jonkinlaista ylemmyyttä jos asiakas ei ole töissä tai on vapaalla. Kassamyyjä keski-ikäinen. Kun ei saa vastakaikua, aletaan syyttää asiakasta ahdistelusta.

        Lääkkeet!


      • entäs tämä
        JU-MA-LAU-TA! kirjoitti:

        Lääkkeet!

        Sori vaan, mutta olen ihan tervejärkinen, en ole lääkkeiden väärinkäyttäjä, narkkari tai mikään muukaan. Asiat vaan todellisuudessa voivat ihan oikeasti olla näin. Ihmiset voivat reagoida omaan ihastukseensa näin, että alkavatkin itse syyllistää muita ahdistelusta, vaikka itse on ahdistellut ja ollut ihastunut. Omalla kohdalle on osunut muutama tällainen tapaus. Helppohan se on sinunkin syyllistää, että "lääkkeet!". Oletko itse sitten täysipäinen? Osaatko perustella tuota kommenttiasi mitenkään? Kaikki asiat eivät mene elämässä tietyn sterotyyppisen kaavan mukaan. Joskus totuus voi olla tarinaa ihmeellisempi.


      • kassaneitinäpsä
        entäs tämä kirjoitti:

        Sori vaan, mutta olen ihan tervejärkinen, en ole lääkkeiden väärinkäyttäjä, narkkari tai mikään muukaan. Asiat vaan todellisuudessa voivat ihan oikeasti olla näin. Ihmiset voivat reagoida omaan ihastukseensa näin, että alkavatkin itse syyllistää muita ahdistelusta, vaikka itse on ahdistellut ja ollut ihastunut. Omalla kohdalle on osunut muutama tällainen tapaus. Helppohan se on sinunkin syyllistää, että "lääkkeet!". Oletko itse sitten täysipäinen? Osaatko perustella tuota kommenttiasi mitenkään? Kaikki asiat eivät mene elämässä tietyn sterotyyppisen kaavan mukaan. Joskus totuus voi olla tarinaa ihmeellisempi.

        vastaus... Seuraako myyjä kotiin? soitteleeko myyjä öisin "rakastan sinua" puheluita? lähettääkö myyjä peniksestään kuvia? tai tekstaa kysyten missä olen kun auto ei ole pihassa?.. Myyjä ei voi valita asiakkaita "joilla, päässä viiraa" mut kauppaankaan ei palkata ihmisiä "joilla viiraa päässä" samoin, meillä myyjillä on vaitiolo velvollisuus, eli me emme saa käyttää asiakkaan tietoja niin että hänet tunnistetaan niistä


      • hoh hoijaa
        kassaneitinäpsä kirjoitti:

        vastaus... Seuraako myyjä kotiin? soitteleeko myyjä öisin "rakastan sinua" puheluita? lähettääkö myyjä peniksestään kuvia? tai tekstaa kysyten missä olen kun auto ei ole pihassa?.. Myyjä ei voi valita asiakkaita "joilla, päässä viiraa" mut kauppaankaan ei palkata ihmisiä "joilla viiraa päässä" samoin, meillä myyjillä on vaitiolo velvollisuus, eli me emme saa käyttää asiakkaan tietoja niin että hänet tunnistetaan niistä

        Joka alalla on myö niitä, joilla päässä viiraa. Mitenpä testaat, että töihin otetulla myyjällä ei päässä viiraa? Että ihanko teillä olisi jotenkin jotkut palikkatestit, missä voi todeta, että päässä ei viiraa? No, todellakaan ei ole. Päätähän voi alkaa viiramaan vaikka 10 vuoden kuluttua. Jos väität, että myyjien ammatissa olisi enemmän niitä, joilla ei päässä viiraa tai että myyjät olisivat jotenkin muita älykkäämpiä niin hoh hoijaa. Joka ikisellä alalla on niitä, joilla päässä viiraa enemmän tai vähemmän. Toisekseen älymystö ei varmaankaan kaupan kassalla lopun elämää ole.


      • kassaneitinäpsä
        hoh hoijaa kirjoitti:

        Joka alalla on myö niitä, joilla päässä viiraa. Mitenpä testaat, että töihin otetulla myyjällä ei päässä viiraa? Että ihanko teillä olisi jotenkin jotkut palikkatestit, missä voi todeta, että päässä ei viiraa? No, todellakaan ei ole. Päätähän voi alkaa viiramaan vaikka 10 vuoden kuluttua. Jos väität, että myyjien ammatissa olisi enemmän niitä, joilla ei päässä viiraa tai että myyjät olisivat jotenkin muita älykkäämpiä niin hoh hoijaa. Joka ikisellä alalla on niitä, joilla päässä viiraa enemmän tai vähemmän. Toisekseen älymystö ei varmaankaan kaupan kassalla lopun elämää ole.

        No juu ei, mut juoppoja on ja niitä joilla ei oikeasti pyöri kaikki päässä, joo ja se että koulutus voi olla ihan mikä vain että pääsee kassalle, mielummin vähän aikaa kassalla kun työttömänä kotona kunnes löytää oman alan töitä.. en väitä että olisin viisas, mutta ei mulla kyllä päässä viiraa. Kyse olikin siittä että jos pyytää nuneroa ja torjutaan, ni torjutaan ja annetaan olla. Oma kokemus että kenenkään stalkkaamana ei ole kiva olla


      • nähty on
        kassaneitinäpsä kirjoitti:

        vastaus... Seuraako myyjä kotiin? soitteleeko myyjä öisin "rakastan sinua" puheluita? lähettääkö myyjä peniksestään kuvia? tai tekstaa kysyten missä olen kun auto ei ole pihassa?.. Myyjä ei voi valita asiakkaita "joilla, päässä viiraa" mut kauppaankaan ei palkata ihmisiä "joilla viiraa päässä" samoin, meillä myyjillä on vaitiolo velvollisuus, eli me emme saa käyttää asiakkaan tietoja niin että hänet tunnistetaan niistä

        Voivoi, kyllä kuule kaupassakin on töissä niitä "joilla viiraa päässä". Omassakin työpaikassa yksi sellainen joka napsii mielialalääkkeitä ja sitten virnuilee puoli päivää sen näköisenä kuin olisi pilvessä tai psykoosissa. sitten kun lääkkeen vaikutus loppuu, muija on kuin raivotautinen ahma. Tämmöisiä sitten joutuu pitämään asiakaspalvelualalla!! Huono käytös kun ei ole irtisanomusperuste.

        Kaiken lisäksi muija yrittää iskee joka toisen kakslahkeisen ja jos ei onnistu, näytetään nyrpeetä naamaa ja tiuskitaan ko. asiakkaalle seuraavat viikot ja kerrotaan "faktoja" asiakkaan elämästä työkavereille.


      • kassaneitinäpsä
        nähty on kirjoitti:

        Voivoi, kyllä kuule kaupassakin on töissä niitä "joilla viiraa päässä". Omassakin työpaikassa yksi sellainen joka napsii mielialalääkkeitä ja sitten virnuilee puoli päivää sen näköisenä kuin olisi pilvessä tai psykoosissa. sitten kun lääkkeen vaikutus loppuu, muija on kuin raivotautinen ahma. Tämmöisiä sitten joutuu pitämään asiakaspalvelualalla!! Huono käytös kun ei ole irtisanomusperuste.

        Kaiken lisäksi muija yrittää iskee joka toisen kakslahkeisen ja jos ei onnistu, näytetään nyrpeetä naamaa ja tiuskitaan ko. asiakkaalle seuraavat viikot ja kerrotaan "faktoja" asiakkaan elämästä työkavereille.

        Eli jos yksi on hullu, niin on kaikki muutkin vai?


      • nähty on
        kassaneitinäpsä kirjoitti:

        Eli jos yksi on hullu, niin on kaikki muutkin vai?

        Yleistinkö jossain kohtaa?


      • kassaneitinäpsä
        nähty on kirjoitti:

        Yleistinkö jossain kohtaa?

        "Ihmiset voivat reagoida omaan ihastukseensa näin, että alkavatkin itse syyllistää muita ahdistelusta, vaikka itse on ahdistellut ja ollut ihastunut. Omalla kohdalle on osunut muutama tällainen tapaus."

        "Jos väität, että myyjien ammatissa olisi enemmän niitä, joilla ei päässä viiraa tai että myyjät olisivat jotenkin muita älykkäämpiä niin hoh hoijaa."

        "Joka ikisellä alalla on niitä, joilla päässä viiraa enemmän tai vähemmän. Toisekseen älymystö ei varmaankaan kaupan kassalla lopun elämää ole."

        "Voivoi, kyllä kuule kaupassakin on töissä niitä "joilla viiraa päässä". Omassakin työpaikassa yksi sellainen joka napsii mielialalääkkeitä ja sitten virnuilee puoli päivää sen näköisenä kuin olisi pilvessä tai psykoosissa."

        Jos puhut yhdestä ämmästä koko ajan, miksi monikossa?


      • 20+17
        entäs tämä kirjoitti:

        Entä kun kassamyyjä ihastuu asiakkaaseen, stalkkaa kaikki ostokset, laskee kaikki kalorit ja ostoksien hinnat, kyylää vaatetuksen kalleutta/halpuutta, nimet, osoitteet, pankkikortit, puhelinnumerot..Kyylää ja juoruilee asiakkaan kaikki asiat. Pönkittää huonoa itsetuntoaan ja testailee omaa viehätysvoimaansa. Jos ei saa vastakaikua, niin kyllä varmasti aletaan juoruilla ja haukkumaan sekä naureskelemaan. Jos saa vastakaikua, niin naureskellaan silti. Käy oman ukkonsa (ylipainoinen) kanssa kaupassa ja kuulutetaan kovaan ääneen, kuinka tämä on hänen ukkonsa. Asiakkaan syömistä ja kaloreita vahtii (laihempi kuin hänen ukkonsa) ja heti alkaa yrmistellä jos yhdenkin suklaan ostaa kaupasta. Flirttailee kaikille ja pönkittää huonoa itsetuntoa. Kyseessä asiakas, joka on kouluttautuneempi kassamyyjään nähden, tuntee jonkinlaista ylemmyyttä jos asiakas ei ole töissä tai on vapaalla. Kassamyyjä keski-ikäinen. Kun ei saa vastakaikua, aletaan syyttää asiakasta ahdistelusta.

        Vaihda jo kauppaa! Tuommoinen käytös on niin junttilasta, toivottavasti pomo huomaa ja antaa myyjälle varoituksen.


      • hulluista puhe
        hoh hoijaa kirjoitti:

        Joka alalla on myö niitä, joilla päässä viiraa. Mitenpä testaat, että töihin otetulla myyjällä ei päässä viiraa? Että ihanko teillä olisi jotenkin jotkut palikkatestit, missä voi todeta, että päässä ei viiraa? No, todellakaan ei ole. Päätähän voi alkaa viiramaan vaikka 10 vuoden kuluttua. Jos väität, että myyjien ammatissa olisi enemmän niitä, joilla ei päässä viiraa tai että myyjät olisivat jotenkin muita älykkäämpiä niin hoh hoijaa. Joka ikisellä alalla on niitä, joilla päässä viiraa enemmän tai vähemmän. Toisekseen älymystö ei varmaankaan kaupan kassalla lopun elämää ole.

        Todellakin jokaisellea isommalla työpaikalla on niintä, joilla viiraa päästä. Lienee kuitenkin harvinaista, että nämä jokapaikan sekoilijat ottaisivat kohteekseen asiakkaan. Asiakkaan on nimittäin erittäin helppo tehdä rikosilmoitus tai vinkata sekopään työnantajalle todisteiden kera, jos asiattomuutta ilmenee. Sen sijaan hullun työtovereilla on se raskain taakka, eikä useinkaan muuta tehtävissä, kuin katsella itselleen uutta työpaikkaa.


      • Puumamarathon
        nähty on kirjoitti:

        Voivoi, kyllä kuule kaupassakin on töissä niitä "joilla viiraa päässä". Omassakin työpaikassa yksi sellainen joka napsii mielialalääkkeitä ja sitten virnuilee puoli päivää sen näköisenä kuin olisi pilvessä tai psykoosissa. sitten kun lääkkeen vaikutus loppuu, muija on kuin raivotautinen ahma. Tämmöisiä sitten joutuu pitämään asiakaspalvelualalla!! Huono käytös kun ei ole irtisanomusperuste.

        Kaiken lisäksi muija yrittää iskee joka toisen kakslahkeisen ja jos ei onnistu, näytetään nyrpeetä naamaa ja tiuskitaan ko. asiakkaalle seuraavat viikot ja kerrotaan "faktoja" asiakkaan elämästä työkavereille.

        Onkos tämä raivotautinen miestennielijä ässässä töissä:)?


    • kassapimutäälläkin

      Olen kerran saanut bisneskortin kassalla. Hyvä keino osoittaa kiinnostus, mutta kannattaa miettiä tarkkaan, onko mahdollista että on kassaneidon/miehen tyyppiä. Omassa tapauksessani mies oli ainakin 20 vuotta vanhempi ja aika lailla eri sarjassa painiva. Tapahtuman jälkeen oli hyvin kiusallista kun mies tuli kauppaan uudemman kerran (menin piiloon, asiallista eikö..).

      Toisaalta tiedä myös tällaisen tapahtuman johtaneen parisuhteeseen ;)

      • f22

        juu hieman harkintakykyä saa käyttää! mutta muuten, jos on suunnilleen samanikäinen ja niinsanotusti painii aikalailla samoissa sarjoissa, niin miksei?


    • kjgljgkl

      Muakin on raastanut jo about vuoden ajan vastaava tilanne ap:n kanssa. Kyseessä on noin minun ikäiseni nuori nainen, ulkonäöltään ja kiltin (jopa hieman ujon) oloisella luonteellaan stereotyyppi unelmieni neidosta (luonnollisesti oletan, että hän on myös luonteeltaan täydellinen ;). Hän työskentelee lähikaupassani, jossa tulee suhteellisen usein käytyä ja näen häntä keskimäärin muutaman kerran kuukaudessa.

      Tiedän sen, että kassaneitien tehtävänä on hymyillä ja olla ystävällinen kaikille asiakkaille, mutta jotenkin silti tuntuu, että hänellä olisi jonkinlaista kiinnostusta minua kohtaan. Hieman vaikea kuvailla sanoiksi, mutta jotenkin hän on jotenkin "haparoivan" ja niin ylisuloisen oloinen kun tulen kassalle. :) Voi toki olla, että olen itse vaan niin korviani myöten ihastunut..

      Veemäisintä tässä on se, että olen kovin ujo mies. Vaikka usein kotona jopa suunnittelen jonkinlaista strategiaa osoittaakseni kiinnostukseni, kaikki tyssää viimeistään siinä vaiheessa, kun jonotan hänen kassallaan.

    • Eilinen Teeri

      On aivan äärettömän noloa huomata olevansa vain yksi muiden asiakkaiden joukossa. Itse kun on ehtinyt asiat tulkita aivan toisin..

      Siksi en aio lähestyä enää yhtäkään asiakaspalvelussa työskentelevää.

      • Kassatyttönen vain

        Joo ainahan myyjää voi kysyä leffaan tai kahville suullisesti tai sitten antaa vain numeronsa. Ja miksi muka kassaneiti ei voi antaa numeroaan mikäli asiakas sitä pyytää?
        Aika suloiselta kuulostaa olla ihastunut myyjään mutta hei oikeesti myyjään on vaikea joskus erottaa oikeaa ihastusta ja sairaalloista ahdistelua. Itse myyjänä ajattelen vastaavassa tilanteessa reagoivani ulos kysymiseen niin etten saisi vastausta suustani koska tollanen asiakkaan kiinnostus tuntuisi ahdistavalta. Myös minun kohdalle on osunut ahdistelijoita ja erotapa siitä sitten niitä tervejärkisiä.


      • Eilinen Teeri
        Kassatyttönen vain kirjoitti:

        Joo ainahan myyjää voi kysyä leffaan tai kahville suullisesti tai sitten antaa vain numeronsa. Ja miksi muka kassaneiti ei voi antaa numeroaan mikäli asiakas sitä pyytää?
        Aika suloiselta kuulostaa olla ihastunut myyjään mutta hei oikeesti myyjään on vaikea joskus erottaa oikeaa ihastusta ja sairaalloista ahdistelua. Itse myyjänä ajattelen vastaavassa tilanteessa reagoivani ulos kysymiseen niin etten saisi vastausta suustani koska tollanen asiakkaan kiinnostus tuntuisi ahdistavalta. Myös minun kohdalle on osunut ahdistelijoita ja erotapa siitä sitten niitä tervejärkisiä.

        Aika vaikea on sieltä toiselta puolelta erottaa, kumpaan kategoriaan toisen mielestä kuuluu, suloisiin vai ahdistelijoihin.


      • ei työpaikalle flirttail
        Eilinen Teeri kirjoitti:

        Aika vaikea on sieltä toiselta puolelta erottaa, kumpaan kategoriaan toisen mielestä kuuluu, suloisiin vai ahdistelijoihin.

        Antakaa ihmisten tehdä työnsä rauhassa ja jättäkää ne iskemisrepliikit muualle.


      • kohtalo..
        ei työpaikalle flirttail kirjoitti:

        Antakaa ihmisten tehdä työnsä rauhassa ja jättäkää ne iskemisrepliikit muualle.

        Entäpä jos se oikea löytyisikin sieltä töistä ja kaikki muualla olevat eivät tuntuisi miltään? Pitäisikö vaan ottaa jokin kulissi jostain muualta ihan vaan sen takia, että jonkun mielestä nyt sattumoisin ei saa flirttailla töissä, vaikka töistä löytyisi se maailman ihanin ja sopivin kumppani? Entäpä jos ei muualla vaan jostain syystä kolahda, puolin eikä toisin, ei sitten millään?


      • suu mutrulla
        Kassatyttönen vain kirjoitti:

        Joo ainahan myyjää voi kysyä leffaan tai kahville suullisesti tai sitten antaa vain numeronsa. Ja miksi muka kassaneiti ei voi antaa numeroaan mikäli asiakas sitä pyytää?
        Aika suloiselta kuulostaa olla ihastunut myyjään mutta hei oikeesti myyjään on vaikea joskus erottaa oikeaa ihastusta ja sairaalloista ahdistelua. Itse myyjänä ajattelen vastaavassa tilanteessa reagoivani ulos kysymiseen niin etten saisi vastausta suustani koska tollanen asiakkaan kiinnostus tuntuisi ahdistavalta. Myös minun kohdalle on osunut ahdistelijoita ja erotapa siitä sitten niitä tervejärkisiä.

        Entäpä jos puhelinnumeroa kysyisi se, josta itsekin sattuisit pitämään, entäs sitten? Entäs tilanne, jossa puolin ja toisin ollaan ihastuneita, mutta myyjä ei tee aloitetta, koska se nyt vaan ei ole soveliasta töissä ja asiakaks ei tee aloitetta, koska pelkää joutuvansa naurun alaiseksi tai leimautuvansa jokisikin ahdistelijaksi? Että parempi sitten olla kysymättä ja molempien jatkaa onnettomina lopun elämää kuin onnellisesti yhdessä?


      • Ihastunut asiakas
        suu mutrulla kirjoitti:

        Entäpä jos puhelinnumeroa kysyisi se, josta itsekin sattuisit pitämään, entäs sitten? Entäs tilanne, jossa puolin ja toisin ollaan ihastuneita, mutta myyjä ei tee aloitetta, koska se nyt vaan ei ole soveliasta töissä ja asiakaks ei tee aloitetta, koska pelkää joutuvansa naurun alaiseksi tai leimautuvansa jokisikin ahdistelijaksi? Että parempi sitten olla kysymättä ja molempien jatkaa onnettomina lopun elämää kuin onnellisesti yhdessä?

        Mitä myyjät olette mieltä? Jos antaisi vain lapun missä kertoisi tuntemuksista ja puhelinnumeron ja tietty sen ettei aio ahdistella ja on täysipäinen ja ymmärtää jos ei ole molemminpuolista.. miten suhtautuisitte tällaiseen? Ei kai tuosta loukkaantuakaan voisi?


      • Ihastunut asiakas
        Ihastunut asiakas kirjoitti:

        Mitä myyjät olette mieltä? Jos antaisi vain lapun missä kertoisi tuntemuksista ja puhelinnumeron ja tietty sen ettei aio ahdistella ja on täysipäinen ja ymmärtää jos ei ole molemminpuolista.. miten suhtautuisitte tällaiseen? Ei kai tuosta loukkaantuakaan voisi?

        Ollaan kuitenkin ko. myyjän kanssa tultu aiemmin juttuun ja tiettyjä eleitäkin on havaittavissa vaikka toki voi olla ihan ystävällistä asiakaspalveluakin, sillä itsekin asiakaspalvelija olen. Jotenkin kuitenkin tuntuu ettei kohtele mua ihan normiasiakkaana.. oon monesti kehunut häntä ja hymyilee aina nähdessämme tosi herttaisesti.


    • yksi ihminen

      Mulla on kaukaisessa ajassa tapaus. Siis paikka on iso marketti ketju, ja siinä sit tuli mentyä yhden kassan kautta monta kertaa ja se ihminen vaan tuntu jollain tapaa kivalta... kerran se jopa avas kassansakin minulle ja huusi ohimennessäni, että tänne...

      Sit kerran se oli muualla työpisteessä ja se sit sano, että tule tänne joskus muullonkin kuin ostoksille... samaan jatkoon sitä, että kiva on kivoja asiakkaita.

      No jotenkin sit vaan melkeen tuon jälkeen se ihminen katosi jonnekin.

    • uteliasvili<3

      No teitkös mitään asian eteen?

    • A.asiakas

      Onhan ne sivutyönään kassoilla olevat opiskelijatyttöset nättejä ja mukavia.
      Päätyökseen kassoilla murjottavat eivät hetkauta millään tavalla. Kertoo ihmisestä jotakin jos sellaiseen duuniin jämähtänyt.

      • kookauppias

        Samoilla linjoilla.Jos niistä kurpista pääsis helpommin eroon niin vaihtus aika moni kassa meidän kaupassa nuorempaan ja palvelualttiimpaan naiseen!
        Mukavaa pikku sutinaa olla pitää meillä kauppiaillakin :)))))))


      • The kurppa
        kookauppias kirjoitti:

        Samoilla linjoilla.Jos niistä kurpista pääsis helpommin eroon niin vaihtus aika moni kassa meidän kaupassa nuorempaan ja palvelualttiimpaan naiseen!
        Mukavaa pikku sutinaa olla pitää meillä kauppiaillakin :)))))))

        Tämä kurppa lähtis kyllä,vaan kuka se verotuloilla maksais näiden pimatsujen koulutuksen?Tai jos ne ottais jonku sugar daddyn?
        Harvalla opiskelijatyttösellä olis mitään meininkiä tulla paskaduuniin,jos ei olis pakko,jos olis joku muu vaihtoehto esim. rikkaat vanhemmat.


    • vitsaus tämäkin

      Voi, voi! Tämä on aina uudelleen käsiteltävä ikuisuuskysymys. Ihmisiselle on ominaista ihastua lajikumppaniin, joka hymyillen sanoo jokusen sanan, vaikuttaa ystävälliseltä ja ymmärtävältä - ihan vaan asemastaan johtuen. Et todellakaan ole ensimmäinen, joka ihastuu kaupan kassaan, lääkäriinsä, kampaajaansa, .. Onneksi nämä, kuten muutkin ihastukset, menevät ohi. Näköpiiriin tulee uusia kassoja, lääkäreitä ja kampaajia.

      • su keskipäivä vepis'

        Vaikka jokapäiväisessä elämässä tapaa lukematomia ihmisiä niin silti on mahdollista, että vain se yksi ja sama kassa, lääkäri, kampaaja, on ainoa joka kolahtaa syvemmälle ja jolta saa myös vastakaikua.


      • Se Oikea

        Voihan se olla, ettei se ihastus mene ohi, vaan muuttuu elämän suurimmaksi rakkaudeksi. Kymmenistä ja sadoista kassoista vain tämä yksi kassa sytyttää, lääkäreistä vain se yksi, vaikka näkisi elämänsä aikana vaikka kuinka monta lääkäriä tai kassaa. Voihan se olla, että sen hymyn ja pitkien katseiden takana onkin vastarakkautta ja jotain paljon syvempää.


      • Itsekin ihastunut
        Se Oikea kirjoitti:

        Voihan se olla, ettei se ihastus mene ohi, vaan muuttuu elämän suurimmaksi rakkaudeksi. Kymmenistä ja sadoista kassoista vain tämä yksi kassa sytyttää, lääkäreistä vain se yksi, vaikka näkisi elämänsä aikana vaikka kuinka monta lääkäriä tai kassaa. Voihan se olla, että sen hymyn ja pitkien katseiden takana onkin vastarakkautta ja jotain paljon syvempää.

        Se Oikea, olen kanssasi aivan samaa mieltä.


      • Kassaneitihurja
        Itsekin ihastunut kirjoitti:

        Se Oikea, olen kanssasi aivan samaa mieltä.

        Joo itse kassaneitinä yritän pitää pääni kylmänä kaikenlaisille iskuyrityksille mutta on yksi tapaus ylitse muiden joka katsoo aina suoraan silmiin ja katson takaisin mutta eipä tätä kannata tosissaan silti ottaa. Hänellä on perhekin niin ei ole halua pilata kenenkään perhe-elämää.


      • toiolimulle
        Kassaneitihurja kirjoitti:

        Joo itse kassaneitinä yritän pitää pääni kylmänä kaikenlaisille iskuyrityksille mutta on yksi tapaus ylitse muiden joka katsoo aina suoraan silmiin ja katson takaisin mutta eipä tätä kannata tosissaan silti ottaa. Hänellä on perhekin niin ei ole halua pilata kenenkään perhe-elämää.

        mis nää vaikutat ?


      • Kassaneiti hurja
        toiolimulle kirjoitti:

        mis nää vaikutat ?

        Mistä päättelet että juuri sinulle? En taida uskaltaa kertoa ettei mene liian vakavaksi. Tää asiakas saa kyllä aina minut hymyyn katseellaan mutta se olkoon pieni salaisuutemme.


      • vitsaus jatkaa
        su keskipäivä vepis' kirjoitti:

        Vaikka jokapäiväisessä elämässä tapaa lukematomia ihmisiä niin silti on mahdollista, että vain se yksi ja sama kassa, lääkäri, kampaaja, on ainoa joka kolahtaa syvemmälle ja jolta saa myös vastakaikua.

        ... saa vastakaikua. Näkisipä.. kuulisi vaan.


      • epätietoisuus
        Kassaneitihurja kirjoitti:

        Joo itse kassaneitinä yritän pitää pääni kylmänä kaikenlaisille iskuyrityksille mutta on yksi tapaus ylitse muiden joka katsoo aina suoraan silmiin ja katson takaisin mutta eipä tätä kannata tosissaan silti ottaa. Hänellä on perhekin niin ei ole halua pilata kenenkään perhe-elämää.

        Ei olla kassalla vähään aikaan tavattu. Sun hymy valloittaa ja äänesi sointu myös


      • Kassaneiti hurja
        epätietoisuus kirjoitti:

        Ei olla kassalla vähään aikaan tavattu. Sun hymy valloittaa ja äänesi sointu myös

        Pari päivää sitten


      • epätietoisuus
        Kassaneiti hurja kirjoitti:

        Pari päivää sitten

        Onko se A?


      • Kassaneiti hurja
        epätietoisuus kirjoitti:

        Onko se A?

        A niin kuin :)


      • epätietoisuus
        Kassaneiti hurja kirjoitti:

        A niin kuin :)

        Nähtiinkö eilen?


      • Kassaneiti hurja
        epätietoisuus kirjoitti:

        Nähtiinkö eilen?

        Emme


      • vAihteeksi
        Kassaneiti hurja kirjoitti:

        Pari päivää sitten

        Joo perjantaina nähtiin..


      • epätietoisuus
        vAihteeksi kirjoitti:

        Joo perjantaina nähtiin..

        ...ja eilen?


      • 8+19
        epätietoisuus kirjoitti:

        ...ja eilen?

        Ei nähty ja nAista kaipaan.


      • Kassaneiti hurja
        8+19 kirjoitti:

        Ei nähty ja nAista kaipaan.

        No nähtiin eilen ja siinä se taas meni niin että en voinut edes normaalisti olla.


      • ihastunut asiakas
        Kassaneiti hurja kirjoitti:

        No nähtiin eilen ja siinä se taas meni niin että en voinut edes normaalisti olla.

        kassaneiti hurja! Miltä ko mies näyttää?


      • Kassaneiti hurja
        ihastunut asiakas kirjoitti:

        kassaneiti hurja! Miltä ko mies näyttää?

        Sellainen tumma komistus :)
        Tuskin hän nyt ihan tosissaan on jos jo akkaki on niin ei sitä minkään myyjän tarvitse korvata. Pitää ottaa tää ihan vitsillä vaan.


    • ihminenminäkin.

      ainahan sitä johonkin ihmiseen kiinnittää silleen huomiota ja sillee... mut normaalia on sekin, että ihminen menee mielestä nopeasti. Se, että opi mitään, nii on typeräää

      Mutta se, että jää ajatuksessa roikkumaan johonkin, nii ei ole yhtää normaalia.

      • Hei just sille

        biisin tytölle, Oikein hyvää ystävänpäivää! ;)


    • enkeleitä on

      Pari päivää sitten etsin jonkin tavaran elektroniikkaliikkeestä näpsäkän harjoittelijatytön avustamana. Kun asia oli selvä ja jäljellä oli kassalle meno, kinnittyi huomioni häneen somiin silmiinsä, ja siinä pidettiin parin-kolmen sekunnin katsekontaktituokio hiljaa seisten. Tuntui että jokin henkinen yhteys syttyi hetkessä, tai hetkeksi, molemmin puolin, ilman sanoja. Näin hänen hymyilevän vielä työpisteeseensä palatessaan. En aio häntä uudelleen tavoitella enkä ahdistella, olen varmasti aivan liian vanha ja sitäpaitsi naimisissa. Mutta tuollaiset hetket, joita ajoittain mutta harvoin tulee eteen, säilyvät kauan mielessä, suloista ja katkeraa samalla kertaa. - Nuorena olin niin itseäni täynnä että en nähnyt taivasta naisen silmissä; nyt, liian myöhään, kykenen näkemään.

    • ****i

      asiakaspalvelutyöntekijänä sanon, ettei haittasi vaikka joku kysyisi numeroa ja tunteitaan näyttäisi.

      ihmisiähän me kaikki vaan ollaan ja tunteet ei sitä lupaa kysy eikä tilannetta katso.


      itse en ole kyllä asiakkaita kohtaan lämpimiätunteita ole tuntenut muuten kuin noin ystävällisyys ja ystävämielellä.

      • ****i

        mutta siinä vaiheessa haittaisi, jos kieltävästi kasvokkain vastaisin eikä ymmärtäisi vastausta vaan jatkaisi liehittelyä.


      • Ihastunut asiakas
        ****i kirjoitti:

        mutta siinä vaiheessa haittaisi, jos kieltävästi kasvokkain vastaisin eikä ymmärtäisi vastausta vaan jatkaisi liehittelyä.

        Entäs toi lapun antaminen, jossa kertoo että ihastunut ja täyspäinen ja puh numero... ei kait siittä suuttuakaan vois?


      • jeppejupoi
        Ihastunut asiakas kirjoitti:

        Entäs toi lapun antaminen, jossa kertoo että ihastunut ja täyspäinen ja puh numero... ei kait siittä suuttuakaan vois?

        Tapahtui kauan aikaa sitten. Menin isoon kauppaan ja aiemmin tuntematon kaupan työntekijä tulee ovella vastaan työvaiteissa ja sanoo moi... hänellä on on tussi kädessä ja hän pyysi kättäni.... " Saanks mä kirjottaa sun käteen nimikirjaimet". Mä annoin käden ja se kirjotti mustalla tussilla kirjaimet.

        Mä kaivoin lompakosta kännykkäoperaattorin antaman käyntikortin jossa oli siis oma täysi nimi ja numero.

        Nykyää tullaan harvoin vastakkain, mutta jutellaan kyllä ollaan kavereita. Ei sen kummempaa.... Mitä minä tunnen sitä ihmistä kohtaan, en osaa sanoa sen kummemmiin... mitä hän, niin on hänen asiansa. On tullut joskus halittua ja hän on pitänyt päätään olkaani vasten.... ei muuta.... ja tuskin muuta tuleekaan.


      • ****i
        Ihastunut asiakas kirjoitti:

        Entäs toi lapun antaminen, jossa kertoo että ihastunut ja täyspäinen ja puh numero... ei kait siittä suuttuakaan vois?

        ei voi. miksi suuttuisi?


    • probleema

      Yhdessä marketissa on töissä nainen jota haluaisin pyytää treffeille mutta en ole kehdannut sillä jos muija onkin varattu tai antaa rukkaset en kehtaa enää käydä siellä.

      • Kassaneiti hurja

        Mitä jos vaan teet hienovaraisesti? Ei kannata tehdä sitä myyjälle niin että se tuntuu painostamiselta(on varmaan paha paikka hänelle pahoittaa kenen mieltä) vaan esim. Sillä on merkitystä pyytääkö suoraan treffeille vai sanooko että olisi kiva nähdä sua joskus vapaalla.
        Jos nainen on varattu niin mitä sitten. Ainakin oot kysyny. Se riski pitää ottaa.


    • seuranhakij amiehet

      Itteä vaivas aikanaan kun kassalla vanhemmat miehet iski silmää ja pyyteli kahville ja "muuten vaan kyläilemään"... Onneksi en sitä hommaa enään tee.

      Kiusallisinta on että itse olen mies ja heterokin viäl.

    • mä en turhia

      nysväilly.katoin netist naisen numeron,tosin jo vuosia "tuntenut"työn merkeissä.
      soitin ihan muuta asiaa,siinä numerot vaihtu kivast samal.kahviteltukkin
      ollaan;)näin ne hommat etenee,jos ei uskalla jää epäselväksi.joulu toivotuksen
      laitettiin tekstarina:)

    • Hunninko

      Entäs kun mää iskin sen asiakkaan?

      Kattelin pari vuotta sen perään,flirttailin ja baarista otin sitten mukaan!

      Vielä ei harmita. :)

    • viipyvät katseet

      Miksi myyjät eivät saa antaa numeroitaan tms flirttailla? Onko se ihan pomon käskystä kiellettyä?
      Itse olen ihastunut myyjään (mies) lämmintiskillä, mutta en halua nolata itseäni ja hän vaikuttaa rohkeammalta kuin minä :)

    • viipyvät katseet

      Nostan aihetta, hoi, kaupan alan ihmiset.
      Lisäksi kaipaan aihetta mistä ihmeestä saisin tietooni myyjän nimen?

      • Neiti kassalta

        Onneksi et mistään. Myyjät ovat kaupassa tekemässä työtään. Sosiaaliset suhteet ja seuranhaku suoritetaan vapaa-ajalla. Jättäkää hyvät ihmiset meidät rauhaan työpaikoillamme, en tunne ketään joka olisi alkanut seurustelemaan kassalla tapaamansa asiakkaan kanssa.


      • Kaupassa
        Neiti kassalta kirjoitti:

        Onneksi et mistään. Myyjät ovat kaupassa tekemässä työtään. Sosiaaliset suhteet ja seuranhaku suoritetaan vapaa-ajalla. Jättäkää hyvät ihmiset meidät rauhaan työpaikoillamme, en tunne ketään joka olisi alkanut seurustelemaan kassalla tapaamansa asiakkaan kanssa.

        Minkäs sille sitten voi jos vain spontaanisti ihastuu ihmiseen, joka on kaupassa töissä. Istuu vaikka siinä kassalla. Ihastuminen harvemmin katsoo aikaa ja paikkaa. Ei kai voi olettaa, että ihmiset ihastuvat vain ja ainoastaan esim. baarissa, vapaa ajallaan.

        Häritseminen on ikävää tapahtui se sitten töissä tai muualla.


      • Neiti kassalta
        Kaupassa kirjoitti:

        Minkäs sille sitten voi jos vain spontaanisti ihastuu ihmiseen, joka on kaupassa töissä. Istuu vaikka siinä kassalla. Ihastuminen harvemmin katsoo aikaa ja paikkaa. Ei kai voi olettaa, että ihmiset ihastuvat vain ja ainoastaan esim. baarissa, vapaa ajallaan.

        Häritseminen on ikävää tapahtui se sitten töissä tai muualla.

        Ei kai sille mitään voikaan. Me kohdataan päivittäin monia kymmeniä ihmisiä ja mä luulen että ei ole varmaan just paras hetki yrittää tehdä sitä ensivaikutelmaa siinä ruuhkassa. Kyllä mä haluaisin että se oikea lähestyy ihan muussa tilanteessa. Aika vähän meillä on varsinaisesti sinkkuja täällä.


      • neidiksi jäätkin
        Neiti kassalta kirjoitti:

        Ei kai sille mitään voikaan. Me kohdataan päivittäin monia kymmeniä ihmisiä ja mä luulen että ei ole varmaan just paras hetki yrittää tehdä sitä ensivaikutelmaa siinä ruuhkassa. Kyllä mä haluaisin että se oikea lähestyy ihan muussa tilanteessa. Aika vähän meillä on varsinaisesti sinkkuja täällä.

        Missä täällä?????????? Vastaatko kaikkien Suomen kassojen puolesta? Ihan sama jakauma on kassatytöistä sinkkuja kuin muistakin naisista. Tiedän kaksikin kassatyttöä jotka ovat kassalla ollessaan löytäneet seuraa itselleen. Kaikki eivät siis ole samanlaisia kuin sinä, joten vastedes puhu vain itsesi puolesta äläkä kaikkien kassatyttöjen äänellä.


      • tietoa

        yleensä myyjillä on nimikyltit jossa etunimi, ja joissain tapauksissa sukunimen ensimmäinen kirjain.


    • viipyvät katseet

      Neiti kassalta, ymmärrän pointtisi varsin hyvin. Suomi on häiriköintiä täynnä ja mikä onkaan ahdistavampaa kuin saada niskaansa huohottamaan joku sekopää.

      Lasken nyt tässä tapauksessa itseni pois siitä kategoriasta, sillä tämä ihastus on selvästi molemminpuolista ja jotain täytyisi keksiä. Olen ujo ja laskuista on pois suljettu oma suora lähestymiseni. Toki hymyilen ja tervehdin, mutta hän ehtii sen tehdä aina ensin. Katsoo myös suoraan silmiin hyvin pitkään.

      Sain ilmeisesti myös suoran vihjauksen; Kun olin lähempänä häntä ottamassa ostoksia hyllystä, hän huuteli työkaverilleen isoon ääneen kellonajan jolloin pääsee töistä, siis ilman että sitä edes kysyttiin. Tähän haluaisin miehistä näkökulmaa, tulkitsinko asian mahdollisesti oikein?

      • Se yks kassa vaan

        En ole uskaltanut tehdä myyjänä mitään vaikka kohta tätä flirttiä on jatkunut vuoden, ei en pysty siihen kun menen muutenkin tämän miehen aikana niin lukkoon ja sydän hyppää melkein rinnasta, Kädet tärisee.
        Katseet on syviä ja olen varma että tää ei jää tähän.


      • samassajamass
        Se yks kassa vaan kirjoitti:

        En ole uskaltanut tehdä myyjänä mitään vaikka kohta tätä flirttiä on jatkunut vuoden, ei en pysty siihen kun menen muutenkin tämän miehen aikana niin lukkoon ja sydän hyppää melkein rinnasta, Kädet tärisee.
        Katseet on syviä ja olen varma että tää ei jää tähän.

        Alepa?


      • Tranny 6 9
        Se yks kassa vaan kirjoitti:

        En ole uskaltanut tehdä myyjänä mitään vaikka kohta tätä flirttiä on jatkunut vuoden, ei en pysty siihen kun menen muutenkin tämän miehen aikana niin lukkoon ja sydän hyppää melkein rinnasta, Kädet tärisee.
        Katseet on syviä ja olen varma että tää ei jää tähän.

        Minä taas olen hullaantunut erään K-Marketin kassaneitiin täällä Pohjois-Pohjanmaalla.


    • Hyvää ystävänpäivää

      kassaneideille..

      • yx kutale

        Tuosson asijjoo. On meis asiakkais varmmaa kestämistäkkii. Miekkii peessoon ja toivottelen oikkee hyvvee ystävänpäivvee neitilöill ja rouiloill. Yritettää hymmyyllä, ku nähhää ; ).


    • prbolemus

      Kummalla on nolompi tehdä aloite, kaupan työntekijällä vai asiakkaalla, kumman oletetaan ottavan ensiaskeleen?

      • aasiakaspalvelija

        Kyllä se aloite on tultava sieltä asiakkaalta....ei oo noloudesta kiinni vaan omassa työssä ainakin ihan säännöistä ja moraalista..... Nytkin on mielessä ihana-silmäinen asiakas mutta en voi mitään....toivoa vaan että näkisi työn ulkopuolella ja voisi alkaa juttelemaan ja sitä kautta kokeilemaan kepillä jäätä :) Tehkää rohkeasti se aloite asiakkaana jos siltä tuntuu...elämäähän tämä vain on ja mitään ei saa jos ei yritä...ja uskoisinpa että se myyjä on kuitenkin sen verran fiksu että osaa tilanteen klaarata kuten se kuuluukin tehdä jos ei tunne ole molemminpuolinen...


      • se yks kassa vaan
        aasiakaspalvelija kirjoitti:

        Kyllä se aloite on tultava sieltä asiakkaalta....ei oo noloudesta kiinni vaan omassa työssä ainakin ihan säännöistä ja moraalista..... Nytkin on mielessä ihana-silmäinen asiakas mutta en voi mitään....toivoa vaan että näkisi työn ulkopuolella ja voisi alkaa juttelemaan ja sitä kautta kokeilemaan kepillä jäätä :) Tehkää rohkeasti se aloite asiakkaana jos siltä tuntuu...elämäähän tämä vain on ja mitään ei saa jos ei yritä...ja uskoisinpa että se myyjä on kuitenkin sen verran fiksu että osaa tilanteen klaarata kuten se kuuluukin tehdä jos ei tunne ole molemminpuolinen...

        Olen samaa mieltä mitä edellinen että asiakkaan pitää tehdä aloite. Myös minä olen sinun kanssasi samassa tilanteessa eli en voi tehdä mitään. Yritän pitää asiakkaat tyytyväisenä ja kestää. Onneksi tämä mies on alkanut ottamaan etäisyyttä mutta sitten tulee taas päiviä jolloin hän tulee minun asiakkaakseni ja sitten on niin vaikea olla että kukaan ei huomaisi sitä flirttiä vetovoimaa. Hän on kehunut minua kauniiksi ja se teki kyllä vaikutuksen vaikka en tiedä oliko vaan läppä.


      • utyue
        aasiakaspalvelija kirjoitti:

        Kyllä se aloite on tultava sieltä asiakkaalta....ei oo noloudesta kiinni vaan omassa työssä ainakin ihan säännöistä ja moraalista..... Nytkin on mielessä ihana-silmäinen asiakas mutta en voi mitään....toivoa vaan että näkisi työn ulkopuolella ja voisi alkaa juttelemaan ja sitä kautta kokeilemaan kepillä jäätä :) Tehkää rohkeasti se aloite asiakkaana jos siltä tuntuu...elämäähän tämä vain on ja mitään ei saa jos ei yritä...ja uskoisinpa että se myyjä on kuitenkin sen verran fiksu että osaa tilanteen klaarata kuten se kuuluukin tehdä jos ei tunne ole molemminpuolinen...

        Kuulostaa vähän paksulta. Ymmärrän, että säännöt sitoo jossain lääkäri-potilas, alainen-esimies tilanteessa, mutta asiakas-kaupan hlökuntaa ei kyllä mitenkään sovi tuohon moraalipointtiin.


    • ihku2

      ^Hei, jos se on kehunut sua jo kauniiksi niin eikös tuon voin tulkita jo kiinnostuksen ilmaisemiseksi. Ei kukaan huvikseen sano kaikille kauniille kassoille, että olet kaunis. Nyt olisi sinun vuoro ilmaista jotain :) Anna hänelle pitkä katse, jos se joku kerta olisi sinua odottamassa töidesi loppumista?

      • aasiakass

        Omalta kohdaltani avaan tuota kauniiksi kehumista. Toisinaan kiitän hyvästä palvelusta sanomalla 'kaunis kiitos' eikä siihen liity mitään tunnelatausta.


    • <><><><><><>

      Pirkanmaalta eräs tummilla/mustilla hiuksilla varustettu Miia S-Marketin kassalta on todella kaunis ja mukavan oloinen nuori neiti. Ei kehtaa kun kaukaa vain katsella. Jos ei ole varattu, niin ihmettelen kyllä suuresti.

    • prbolemus

      Huoh, eli ilmeisesti on vain itsellä oltava rinta rottingilla ja koitettava saada soperertuksi jotain. Mitenhän tuo lie onnistuu kun en sanaa suusta saa hänen edessään. Vahva aavistus kuitenkin on, ettei nämä tunteet ole yksipuolisia.
      Silti pelkään, pelkään että hän on vain halunnut kiusoitella, häpeäisin loppuelämäni ja joutuisin vaihtamaan kauppaa. Voi huoh, mitenhän tämän hoitaisi niin ettei tarvitsisi nolostella. Haluaisin kuitenkin tämän kortin katsoa, en voi olla katsomatta.

      • Se yks kassa vaan

        Miks pakkeja pitää hävetä? Joku voi antaa pakit ihan vaan siksi että on varattu ja sitten hänen on pakko antaa pakit tai sitten vaan lähtee sun kanssa ulos vaikka on varattu. Varattuna on helpompi antaa pakit.

        Tosin jos mitään silmäpeliä ei ole ollut niin tuskin hän on kiinnostunut. Yritä saada ensin flirttiä aikaan.


    • prbolemus

      Flirttiä ja ihastumista on ilmassa niin paljon ettei ole jäänyt yökavereiltaankaan huomaamatta.. Sehän tässä vaikeus on, vahvat tunteet = tuplavaikeaa tehdä aloite.
      Ehkä pieni jäänpalanen on kuitenkin nyt murrettu..

      • prbolemus

        työ.. ei yö :P


    • Blöbö

      Käsitättekö te kuinka monia rakkauden tunnustuksia kassaneidit saavat jos ovat edes välttävän näköisiä?
      Palvelualan ammateissa on hyvin usein edellytyksenä että asiakkaalle hymyillään ja katsotaan silmiin. Joillain työpaikoilla tästä ollaan todella tarkkoja että näin tehdään.

      Jos silmiin katsominen ja hymyileminen on kiinnostuksen osoittamista, niin sittenhän kaikki palveluala ammateissa olevat naiset / miehet ovat kiinnostuneita parhaillaan tuhansista ihmisistä päivässä.
      Tulee myös ymmärtää se että on olemassa hyvin erillaisia asiakkaita.

      Kaupassa suurin osa asiakkaista voi olla hyvinkin epämukavia jotkut pahempia kuin toiset, jotkut ovat kylmän asiallisia kun käyvät kaupassa. Hoitavat asiansa ja poistuvat, sanovat kiitos. Sitten on asiakkaita jotka käyttäytyvät hyvinkin mukavasti ja ovat kohteliaita, asiallisia ja kohtelevat kaupan myyjää ylipäätänsä ihmisenä. Nämä usein saavat enemmän huomiota, apua, myyjä myös usein hymyilee kun näkee mukavan asiakkaan tulevan kauppaan. Se ei todellakaan tarkoita sitä kuitenkaan että hän olisi kiinnostunut juuri sinusta.

      Tiedän että jotkut myyjät saavat päivittäin useampiakin rakkauden tunnustuksia ja ehdotuksia milloin mihinkin, niin että se välttämättä ei ole se paras paikka näille asioille.

      Voit toki lähestyä ja sanoa että toivottavasti tämä nyt ei ole täysin asiatonta mutta (ojennat lapun missä on numerosi) sanot että haluisit tutustua ja mahdollisesti lähteä kahville joskus (ulos tai jotain).
      Pitää toki muistaa vaan että se edellinen asiakas saattoi juuri tehdä saman koska on niiin korviaan myöten ihastunut kassaneitiin joka hymyilee hänelle aina ja katsoo silmiin...

      Älä myöskään stalkkaa kaupan lähistöllä odottaen toista. Jos törmäät vahingossa toiseen kaupungilla asioidessa niin silloin toki voit varovaisesti lähestyä häntä.

      • haha just joo

        Oot oikeassa blöbö!
        Toivottavasti jotku todella tajuaa että ei se myyjälle ole kiva saada noita ehdotuksia. Itse ainakin olen siitä varma että se myyjä yrittää parhaansa tehdä töitä ja joku jälkeen jäänyt mies luulee että hymy on kiinnostuksen merkki. Mikä siinä on kun sitä seuraa ei muualta löydy?
        Aika epätoivoinen saa olla jos tarvii myyjältä hakea huomiota.


      • jiekkonen
        haha just joo kirjoitti:

        Oot oikeassa blöbö!
        Toivottavasti jotku todella tajuaa että ei se myyjälle ole kiva saada noita ehdotuksia. Itse ainakin olen siitä varma että se myyjä yrittää parhaansa tehdä töitä ja joku jälkeen jäänyt mies luulee että hymy on kiinnostuksen merkki. Mikä siinä on kun sitä seuraa ei muualta löydy?
        Aika epätoivoinen saa olla jos tarvii myyjältä hakea huomiota.

        Näin mun ihastukseni tänään.Taitaa olla jo 10v kulunut siitä, kun näin hänet eka kerran.


    • Yyyykassa

      Lappusten kirjottelu on kyllä typerää. Sanoo vaan siinä ostoksen latomisen yhteydessä että lähetkä mun kans kahville tai kaljalle. Siinä on hyvä sit sanoo myyjän että kiitti ois kiva lähtee muy kotona vaimo tai mies ei taida tykätä. Ja sitte vaik että päälle että mut mee sinä oluselle tai kahville aina sieltä seuraa löytää.
      Laiha lohtuhan se on ihastuneelle. Mutta siinä säilyy naama molemmilta ja seuraava asiakaspalvelu näkeminen on mukavampi.
      Jos taas olet valmis lähtemään.. ehkä et tarvi neuvoja miten sitte toimit

    • Anonyymi

      Minä olen ihastunut yhteen kauniiseen kaupan myyjään joka on töissä ylivieskan halpa-hallissa mutta minä en uskalla kertoa tunteista hänelle enkä voi koska kun minä menen yhden hylly välin taakse jossa on myös tämä kaunis myyjä mutta kun minä menen sinne niin hän lähtee heti pois kun näkee minut

      • Anonyymi

        Se ei tykkää susta, sitä ahdistaa ja ajattelee että käyt kyyläämässä sitä siellä.


    • Anonyymi

      mäkin näen myyjissä usein rak...............

    • Anonyymi

      Hankkija lopettaa Haapajärvi, myyjäviha, Krista koodi

    • Anonyymi

      Pitäisi sen olla tavallista parempi.

    • Anonyymi

      Kaupanmyyjät on sutkia porukkaa älä luota.

    • Anonyymi

      Mulla kävi sillai et olin ASP töissä … sit yks saman työpaikan tyyppi ihastu muhun ja myös sano sen ennenkun se lopetti ….
      Mä en tykänny siit tyypistä niin paljoa…
      Mitä tekee tää tyyppi ryupee käymään sielä aina kun oon duunissa ….

      Sit ihastuin ite yhteen duunikaveriin joskus joka ikävä kyllä oli varattu …
      Niin eiköhän sekin ruvennu käymään asiakkaana. Sitte …
      Enää en työskentele aspissa mutta. Mustan kyllä nämä kaksi …..
      Voi niit aikoja….

      Olisin saanu slaakin jos joku ihan vieras asiakas olis tuonu kortin …
      Tosin yks kyllä vonkasi ja tarjoa rahaakin ….
      Oli oikein kiva työskennellä iltaisin sen jälkeen ku mietti et jos just se tyyppi on jossakin …. Et näitä tilanteita tuli ja meni kyllä siihen aikaan….

      Mulle oli itsestään selvää ettei asiakkaiden kans ruveta….
      Nainen 37 V.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      175
      7037
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      41
      4129
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2085
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1619
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1578
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe